Monday 8 October 2018

BBM3410/18: Keluargaku ~

Assalamualaikum semua, 

Entri hari ini saya ingin menceritakan tentang keluarga saya 😍

Abah saya bernama Mohd Zain bin Yasin, manakala mama saya bernama Siti Fatimah binti Yahaya.

Tahukah anda, permulaan nama mama iaitu "Siti" menyebabkan kami anak perempuan juga turut mempunyai "Siti". 

Saya bernama Siti Nuratikah binti Mohd Zain, manakala adik perempuan Siti Nurathirah binti Mohd Zain. 

Nama keturunan? Ehehe. Tidak juga kerana tok saya tidak mula dengan "Siti", tapi mungkin anak-anak dan cucunya diberi nama "Siti". Semua dimulakan dengan "Siti". Antaranya Siti Rasyidah binti Yahaya, Siti Norain binti Md Desa, Siti Noraini binti Saad dan Siti Rogayah binti Yusof. Ehehe.

Eh! Eh! Lupa pula memperkenalkan adik saya yang bongsu, nama diberi Muhammad Izzuddin bin Mohd Zain. 

Inilah gambar keluarga saya 💖


Image may contain: 5 people, including Ct Yahaya and Siti Nuratikah Mohd Zain


Cukuplah sampai disini sahaja buat entri kali ini.

Semoga berjumpa lagi 🙆

No comments:

Post a Comment